Sunday, September 26, 2010

wau!melayu rupaye mizz nina



ok first tyme tgk aku tak sangka dia melayu..sape ye mizz nina ni.tak de mud nak tulis pepanjang rasenye sapa yang minat p la google..for sure setakat ape yang aku baca dia ni anak orang kaya..nak bace riya2 sal biography  mizz nina ni rasaya banyak lagi biography yang ak patot explore selain mizz nina.apapon ni sekadar ntk sapa yang nak tau ye la ek


  •  nama asal dia Shazrina Bt Tan Sri Dato' Azman,anak jutawan Malaysia(owner Am bank orang kata.Am bank?tak tau la aku pon kurang pasti)
  •  salah seorang ahli dari Teh Tarik Crew, meneruskan projek dalam usaha menghasilkan album solo sendiri.(teh tarik mana?haha rase2 mcm familiar ni la akibat tak tgk tv haha)
  • menceburi bidang peragaan dan terlibat dalam pengiklanan komersial televisyen n magazine rasenya
  • bekas pengacara ‘Channel V’. 
  • Bakat yang ada dalam dirinya melonjakkan namanya lebih tinggi dalam bidang seni muzik. Amat berminat seni muzik hip hop,memberikan dia suatu pengalaman berbeza sebagai artis perempuan hip hop di Malaysia(ade bakat ek?tak tau nnt aku explore lagi yang pasti lagu yang nekkan nama mizz nina ni mmg undoubtedly   best la n one thing dia sgt comel dalm videoklip ni!)
satu ja aku rasa klakar,lirik dia mmg ntah pape..esp part nina kata kat colby "babe i never see some1 with your body.." haha apanye yang nina never see?haha sama ja aku tgk colby tu dgn kawan2 laki aku.hhaha.len orang len kot taste..


tak kira ape pon kesal ngn lirik yang nth pape sebagai penyayi melayu..nasehat kpd muda mudi zaman skarg "pandai pandaila tapis mana yang patot n  tak patut"


 aku suka rambut mizz nina dalam video ni!

No comments: