Friday, April 27, 2012

.......





dengan nama allah yang aku rindui
dengn nama mu ya allah malunya aku mahu nyatakan cinta ini
dengan namamu al ghaffar maapkn aku ya allah


tiada apa yang lebih menyedihkn dari melihat diri yang lena dibuai mimpi sedangkn dia tau disaat itu kekasihnya sedang menanti dirinya untuk bercerita
disaat yang laen lena bersama mimpi2, dia tau itula saat yang paling sesuai untuk dia menyatakn cinta nya kepada Dia..
untuk dia bermuhasabah kembali apakah dia telah buat terbaek untk membolehkn dia berkata aku cintakn kau ya allah
satu ungkapan yang dia tau bukan hanya untuk dituturkn 
satu kata yang dia tau tidak cukup hanya dengn dituliskan
satu ungkapan yang dia tahu perlukan mujahadah yang sgt tinggi


ya allah lama sudah rasany aku pergi
hati semakin keras ya allah
hari ini lagi sekali aku biarkn kau menanti
tapi seperti biasa penantian kau begitu setia ya allah
begitu setia..
maapkn aku ya allah




mungkinkah aku begitu sibuk dengan urusan dunia ku ya allah?
begitu sibok sehingga tegarnya aku mengenepikn kau yang lebih utama
adakah mungkin juga dosa ku semakin banyak ya allah 
sehingakn aku bukan lagi antara orang2 yang kau pilih untuk bersamamu ya allah..
maapkn aku ya allah..
maapkan aku ya allah..


sesungguhya mujahadah itu berat bagiku yang sgt lemah ini ya allah..
jangan tinggalkn aku ya allah..
aku benar2 minta maap ya allah..
sangat sangat..

No comments: